CLUBLIEFDE webversie.png

Word partner van Clubliefde

ClubLiefde is een interessant podium voor merken en organisaties die zich richten op het bereiken van (jonge) sporters, gezinnen en bestuurders van (amateur)sportverenigingen. Wij bieden ruimte aan leveranciers uit diverse branches. Materiaal uit de uitzendingen kan door bedrijven en instanties vrij van rechten worden gebruikt in hun eigen communicatie.  

 

Programma partners zijn voor ons als programmamakers van vitaal belang. Zonder hun financiële bijdragen en vertrouwen kunnen wij dit kwalitatieve en inspirerende televisieprogramma niet maken. Alle realisatie- en uitzendkosten van ‘ClubLiefde’ komen voor rekening van producent SHH Productions. De markt maakt het format mogelijk door middel van financiële bijdragen en plukt vruchten van exposure binnen of rondom dit zorgvuldig gemaakte format.

 

Wij hopen dat u ons steunt in het realiseren van onze ambities. Neem contact op met SHH Productions voor het bespreken van de mogelijke exposure vormen en tarieven. 

Onze wapenfeiten:

  • We produceerden reeds twee seizoenen van dit programma waarvan seizoen 2 vanwege Corona met 1,5 jaar vertraging is uitgezonden.

  • Seizoen 2 heeft in totaal 1,9 miljoen kijkers (6+) bereikt die (delen van) de uitzendingen zagen via televisie (RTL4) en via uitgesteld kijken op Videoland en YouTube.

  • Omstreeks 3.500 mensen bezoeken jaarlijks de website van Clubliefde. De piek is uiteraard in de actieve uitzendperiode wanneer hiernaar actief vanuit de tv-uitzendingen naar wordt verwezen.